ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η εταιρεία Southstar S.A που δραστηριοποιείται στον κλάδο της ανακύκλωσης ζητεί να προσλάβει Personal Assistant.
ΠΡΟΣΟΝΤΑ
- Τουλάχιστον 2 έτη εμπειρία ως personal assistant σε μεγάλη εταιρεία
- Απόφοιτος Νομικής Σχολής ή Σχολής Δημόσιας Διοίκησης
- Οργάνωση και υποστήριξη σε όλα τα θέματα που άπτονται στο γραφείο διοίκησης
- Εμπειρία σε σύνταξη προτάσεων
- Διαχείριση ημερησίου προγράμματος και συναντήσεων
- Επικοινωνία και συνεργασία με όλα τα τμήματα της εταιρείας
- Προετοιμασία και υποβολή φακέλων συμμετοχής σε δημόσιους διαγωνισμούς
- Έλεγχος και σύνταξη συμφωνητικών
- Επιθυμητή γνώση σε εταιρικές διαδικασίες ΓΕΜΗ – ΕΦΟΡΙΕΣ - ΕΦΚΑ
- Επιθυμητή εμπειρία σε διαδικασίες ISO
- Άριστη γνώση αγγλικών
ΠΑΡΟΧΕΣ
- Ικανοποιητικό Πακέτο Αποδοχών
- Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
- Συνεχής εκπαίδευση
- Δυνατότητες εξέλιξης σε ένα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον.
Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση